Aktuella event och seminarier

Hur Electrolux lyckats med hjälp av Episerver och Bombayworks i Europa.

Att “content is king” är ingen nyhet. En allt ökande mängd innehåll driver kundresan och står i centrum av den digitala upplevelsen. En stor utmaning för vilket företag som helst. Men hur gör man för att producera, publicera och uppdatera innehåll för miljontals besökare på omkring hundra siter i hela Europa?

Välkommen till detta kostnadsfria frukostseminarium där Andrea Falchi, Online Experience Lead på Electrolux delar med sig av sina erfarenheter av utmaningar och lösningar kring innehåll på global nivå, med lokal anpassning. Under denna frukost kommer du bland annat få ta del av:

  • Hur du effektiviserar arbetet med innehåll över flera varumärken och marknader
  • Hur du genom analys och med fokus på UX kan skapa stora mängder innehåll som samtidigt engagerar besökarna
  • Hur du sätter en strategi och plan för personaliserat innehåll över tid

Tid
3 december kl 08.30 - 10.30. 

Plats

T-House, rum Bond, Grev Turegatan 30, 114 38 Östermalm